Firma AmistadMobile wraz portalem Traseo mają ofertę pracy dla osoby  z doświadczeniem w telemarketingu, która chciałaby rozwijać się również w obszarze marketingu i odnalazłaby się wśród miłośników aktywności outdoorowych z  wykorzystaniem nowych technologii.

 Na jakie doświadczenia i umiejętności kandydata liczymy?

  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych (cold & warm calling), budowaniu baz klienckich, bieżącym korzystaniu z CRMa.
  • Płynne posługiwanie się językiem polskim, łatwość prowadzenia rozmów.  
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • Umiejętność stawiania sobie celów i ich realizacji,
  • Systematyczność, skrupulatność,
  • Umiejętność pracy w trybie premiowym.

Mile widziane:

  • Doświadczenia marketingowe, zwłaszcza w e-marketingu i social mediach, event marketingiem, zarządzania budżetem marketingowym etc.
  • Umiejętność posługiwania się językiem angielskim. 
  • Zainteresowania w zakresie turystyki aktywnej, aktywności outdoorowych.

 Co możemy powiedzieć o tym stanowisku?

Stanowisko to będzie łączyło działania telemarketingowe (lead generation) w ścisłej współpracy z zespołem handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta z pracą marketingową wspierającą brandy AmistadMobile i Traseo z nakierowaniem na cele sprzedażowe w modelach B2B i B2C. 

Poszukujemy zwłaszcza osób, które mają spore doświadczenie w telemarketingu, ale chciałyby pracować ze sprzedażą dobrego jakościowo i pożądanego przez klientów produktu mobilno-internetowego oraz rozwijać się w kierunku marketingu (planowanie i obsługa eventów, social media, PR, realizacja działań reklamowych w oparciu o FB ads, Google adwords i in.).

Co proponujemy?

Pełny wymiar czasowy,  sposób zatrudnienia do ustalenia (umowa zlecenie, kontrakt B2B, umowa o pracę), wynagrodzenie wraz z systemem premiowym powiązanym z wynikami (premie miesięczne i roczne), pracę stacjonarną (centrum Krakowa) i/lub zdalną, do dyspozycji: laptop, smartfon, po okresie próbnym prywatna opieka medyczna, także szkolenia, wyjścia i wyjazdy integracyjne. Oferujemy dużą samodzielność w realizacji celów, miłą atmosferę pracy, dużą różnorodność działań, interdyscyplinarność i rozwój w różnych obszarach, możliwość uczestnictwa w procesie powstawania nowych innowacyjnych funkcjonalności i rozwiązań IT.

Działamy na rynku od 2004 roku (siedziba: Kraków), jesteśmy liderem w Polsce w sektorze turystycznych aplikacji mobilnych i webowych dla miast i regionów, rozwijamy Traseo - największy w naszym kraju portal trasowy, gdzie stronę odwiedza rocznie 2 mln unikalnych użytkowników a blisko 1 mln osób zainstalowało aplikację. Nasz zespół to ludzie pracujący wspólnie od wielu lat, choć wciąż dołączają nowi, których przyjmujemy ciepło i chętnie wprowadzamy w specyfikę firmy. Jesteśmy w dużej mierze miłośnikami aktywności outdoorowej i nowych technologii w turystyce – tym zajmujemy się w pracy i to uwielbiamy robić w czasie wolnym. Nawet obecność na targach czy kongresach łączymy z przejażdżkami rowerowymi :) Mamy też liczne wyjazdy i wyjścia integracyjne (narty, termy, rowery, zwiedzanie), a wyjazdy typu work & leisure.

 Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV i listu motywacyjnego na email:  rekrutacja@amistad.pl

W tytule e-maila prosimy podać: „Specjalista ds. telemarketingu i marketingu prosprzedażowego".

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."