Firma AmistadMobile wraz portalem Traseo mają ofertę pracy dla osoby, która chciałaby wesprzeć dział handlowy nawiązywaniem kontaktów telefonicznych z klientami (w części znających naszą markę, w części nowi i nieznający nas).
Na jakie doświadczenia i umiejętności kandydata liczymy?
- Płynne posługiwanie się językiem polskim, łatwość prowadzenia rozmów.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
- Umiejętność stawiania sobie celów i ich realizacji,
- Systematyczność, skrupulatność.
Mile widziane:
- Nawet krótkie doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych (cold & warm calling), budowaniu baz klienckich, bieżącym korzystaniu z CRMa.
- Zainteresowania w zakresie turystyki
Co możemy powiedzieć o tym stanowisku?
Stanowisko to będzie obejmowało działania telemarketingowe (lead generation) nakierowane na instytucje JST, stowarzyszenia, firmy prywatne w ścisłej współpracy z zespołem handlowców oraz z marketingowcami.
Poszukujemy zwłaszcza osób, które czują, że mają predyspozycje sprzedażowo-handlowe i chciałyby sprawdzić się w zakresie dobrego jakościowo i pożądanego przez klientów produktu mobilno-internetowego w dynamicznej branży IT.
Co proponujemy?
- Elastyczne godziny pracy, dopasowane do zajęć studenckich.
- Stałe wynagrodzenie powiększone o bonusy oparte na systemie premiowym
- Możliwość pracy stacjonarnej w centrum Krakowa, a w przyszłości również zdalnej.
- Laptop, smartfon do dyspozycji.
- Przyjazną atmosferę pracy, wsparcie doświadczonego zespołu i różnorodność działań.
- Możliwość rozwoju w dynamicznej branży IT oraz udział w innowacyjnych projektach.
Działamy na rynku od 2004 roku (siedziba: Kraków), jesteśmy liderem w Polsce w sektorze turystycznych aplikacji mobilnych i webowych dla miast i regionów, z których łącznie korzysta ponad 2 miliony ludzi. Wśród naszych klientów jest ponad 60 miast, wiele urzedów marszałkowskich, nadleśnictwa, parki narodowe, stowarzyszenia oraz firmy takie jak choćby Galeria Krakowska, Lotnisko Balice, PKL i inne. Rozwijamy też Traseo – największy w Polsce portal mapowo-trasowy. Nasz zespół to ludzie pracujący wspólnie od wielu lat, choć wciąż dołączają nowi, których przyjmujemy ciepło i chętnie wprowadzamy w specyfikę firmy. Jesteśmy w dużej mierze miłośnikami aktywności outdoorowej i nowych technologii w turystyce – tym zajmujemy się w pracy i to uwielbiamy robić w czasie wolnym. Nawet obecność na targach czy kongresach łączymy z przejażdżkami rowerowymi :) Mamy też liczne wyjazdy i wyjścia integracyjne (narty, termy, rowery, zwiedzanie) oraz wyjazdy typu work & leisure.
Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV i listu motywacyjnego na email: rekrutacja@amistad.pl
W tytule e-maila prosimy podać: „Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta”
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
oraz
"Zgadzam się na przetwarzanie przez AMISTAD sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez AMISTAD sp. z o.o.."